Esteettömyys

Kriittisen korkeakoulun Helsingin toimipiste sijaitsee Tekstin talossa, osoitteessa Lintulahdenkatu 3. Tilat sijaitsevat neljännessä kerroksessa. Esteetön kulku löytyy Lintulahdenkadun puoleiselta sisäänkäynniltä. Katso Tekstin talon tarkemmat esteettömyytiedot täältä.

Lisäksi Helsingissä sijaitsee Virtaa-Galleria. Galleria sijaitsee katutasossa. Ovesta sisään käytyä  laskeudutaan yksi porras alas salin lattiatasoon. Virtaa-Gallerian wc-tilat ovat valitettavasti pienet ja esteelliset.

Saapuminen
Tekstin talolle ja Galleriaan voi saapua autolla, jota ajatellen lähistöltä löytyy maksullisia parkkipaikkoja. Myös julkinen liikenne tuo lähelle molempia paikkoja.

Muut
Kriittinen korkeakoulu järjestää opetusta myös mm. Tieteiden talolla, Kulttuurikeskus Caisassa, Etelä-Helsingin Kansalaisopistolla ja Helsingin yliopiston tiloissa.