Mitä on henkinen ihmisessä? – Holistisen psykologian keskustelusalonki

Tiistaina 16.2. klo 18-21

Sanaa ”henkinen” käytetään nykyisin laajalti erilaisissa yhteyksissä. Puhutaan esimerkiksi henkisestä kasvusta ja henkisestä maailmankuvasta. Termiä käytetään monella eri alueella, esimerkiksi filosofiassa ja psykologiassa. Psykologi Tony Dunderfelt pohtii, mitä tarkoittaa henkinen ja miten se eroaa hengellisestä. Mitä puolestaan on psyykkinen ja miten se eroaa henkisestä? Keskustelemme myös siitä, mitä ihmisen sisäinen luovuus tarkoittaa ja miten hyödyntää järkevällä tavalla intuitiivista tietämistä. Tonya haastattelee Eeva ja hän myös ohjaa keskustelua webinaarin osallistujien kanssa.
Aika: Tiistaina 16.2. klo 18-21
Tapahtuma Facebookissa: https://fb.me/e/14XxG1Xmt
Ilmainen tapahtuma. Ei ilmoittautumisia
Tervetuloa!

Ihminen kokonaisuutena – kaksi holistisen psykologian keskustelusalonkia

Maaliskuussa 2021 alkaa Kriittisellä korkeakoululla Holistisen psykologian täydennyskoulutusohjelma. Ennen koulutuksen alkua tarjoamme kaksi ilmaista webinaaria holistisen psykologian teemoista 16.2. ja 23.2.
Huippuasiantuntijoiden avulla syvennetään humanistista ja fenomenologista ihmiskäsitystä ja kehitetään psykologian tulevaisuutta!
Koulutukseen on erillinen haku 15.3. mennessä. Lisätietoja: tony@dialogia.fi.
Kuva: Matthew T. Rader / Unsplash