Ajattelijan kokemus

Torstai-iltaisin 1.2.-16.5.2024

Näkökulmia mannermaiseen ajatteluun

Kurssi johdattaa mannermaisen ajattelun peruskysymyksiin monimuotoisen luentoseminaarin muodossa. Työskentely koostuu luennoista, tekstien lukemisesta ja keskustelusta sekä erillisestä seminaaripäivästä. Kevään 2024 teemana jatkamme ruumiin aiheella mannermaisessa filosofiassa. Ruumiin ulottuvuuksia tarkastellaan eri teoreettisilta kannoilta ja pohdittavaksi nousevat muun muassa aistisuus, alttius ja tilallisuus sekä olemassaolo, nautinto ja halu.

Aika: Kuutena torstai-iltana klo 17.30–20.30:

1.2., 22.2., 14.3., 4.4., 25.4., 16.5.2024

Lisäksi seminaaripäivä myöhemmin ilmoitettavana lauantaina.

Paikka: Iitula-säätiö, Hämeentie 6 A 2, Helsinki

Opettajina filosofit Sami Santanen ja Miika Luoto

Hinta: 160 euroa / kevätlukukausi

Ilmoittautuminen Ajattelijan kokemus -kurssille viimeistään 26.1.2024.

Peruutusehdot: Peruutuksen voi tehdä maksutta viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä 26.1.2024. Jos peruutus tehdään myöhemmin, peritään puolet kurssimaksusta. Peruutus tulee tehdä ennen kurssin alkamista, muutoin kurssista peritään täysi hinta.

Kurssi järjestetään yhteistyössä Iitula-säätiön ja Opintokeskus Siviksen kanssa.

Lisätietoja: miika.luoto@gmail.com