Elävän mallin piirustus -klubi: Aamu-croquis

16.1., 6.2., 6.3. ja 3.4.2023.

kuvat: Elina Aho-Brennan, Aistimuksia kehosta / Croquis, 2021

Suosittu Elävän mallin piirustus -klubi starttaa jälleen nyt aamu-croquis’in muodossa! Piirustusklubi kokoaa yhteen elävän mallin piirustuksesta kiinnostuneita henkilöitä ja on suunniteltu täydennykseksi erityisesti Kriittisen korkeakoulun kuvataidekurssien opiskelijoille. Ota energisoiva startti viikkoon ja omaan luovaan työskentelyyn!

Piirustusaamuissa ei ole opetusta. Ohjelmassa on nopeaa croquis-piirustusta aina liikkeen piirustuksesta nopeisiin asentoihin (1 min) sekä pidempään työskentelyyn (10-20 min). Työskennellään yhdessä vapaassa ja kannustavassa ilmapiirissä. Aamutuokiot organisoivat kuvataiteilijat Annika Ruuska ja Elina Aho-Brennan. Malleina toimivat esitys- ja tanssitaiteilijat.

Piirustusaamut:

Neljänä maanantaina: