Kirjallisuuspiiri

4.9.2024 alkaen

Kirjallisuuspiirissä luetaan nykykirjallisuutta ja klassikoita niin Suomesta kuin maailmaltakin.

Kirjallisuuspiirissä luetaan nykykirjallisuutta ja klassikoita niin Suomesta kuin maailmalta. Syksyllä 2024 kirjallisuuspiiri on tien päällä eli luemme erilaisia vaellusromaaneja. Ensimmäinen kirja on Valeria Luisellin teos Kadonneiden lasten arkisto (2019/2020).

Kirjallisuuspiiriin ovat tervetulleita kaikki kaunokirjallisuudesta kiinnostuneet, eikä ennakkotietoja kirjallisuudesta tarvita.

Tapaamiset neljänä keskiviikkona klo 18-20

4.9., 2.10., 6.11. ja 4.12.2024

Paikka: Kriittisen korkeakoulun tilat Tekstin talolla 4. krs. Lintulahdenkatu 3, Helsinki.

Piirin vetäjä: Leila Aura

Tervetuloa!

Ilmoittautuminen viimeistään 19.8.2024 SivisVerkon kautta: https://sivisverkko.ok-sivis.fi/#/koulutus/69379

Pahoittelemme pitkää lomaketta, se ei ole kokonaan muokattavissamme. Jos lomakkeen kanssa on ongelmia, voit ilmoittautua myös lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@kriittinenkorkeakoulu.fi . Muista kertoa myös puhelinnumerosi ja/tai postiosoitteesi. Opintokeskukselle raportoitaessa ilmoitamme myös osallistujien sukupuolen (mies/nainen/muu) tilastoja varten, joten kerro myös se, mikäli se ei ole suoraan etunimestäsi pääteltävissä.

Peruutusehdot: Peruutukset maksutta viimeiseen ilmoittautumispäivään asti, ilmoittautumisajan jälkeen perimme 50 % osallistumismaksusta.