Laulunkirjoittamisen jatkokurssi

Hakuaika päättynyt.

Lauluntekemisen jatkokurssi on biisintekijöille, joilla on jo pöytälaatikossa omia lauluja ja jotka kaipaavat sparrausta niiden lisätyöstämiseen ja esittämiseen. Kurssilla keskitytään opiskelijoiden omien projektien yhteiseen eteenpäin viemiseen. Lisäksi tarkastellaan laulunkirjoittamisen tekniikkaa, laulun tuottamista julkaistavaksi sekä laulunteon filosofiaa. Hyvän pohjan antavat esim. Laura Sippolan Laulunkirjoittamisen kurssit Kriittisellä tai Taideyliopistossa.

Kurssin opettajina MuT, laulaja-lauluntekijä Laura Sippola, sekä FM, VTM, filosofi ja laulaja-lauluntekijä Jaakko Vilja.

Aika: 15 torstai-iltana klo 17.30-19.45 (yht. 45 oppituntia). Lisäksi yksi yksityistunti jokaiselle osallistujalle.

Syksyllä 2022: 29.9., 13.10., 27.10., 10.11., 24.11., 8.12.

Keväällä 2023: 19.1., 2.2., 16.2., 2.3., 16.3., 30.3., 13.4. 27.4. ja 8.5.

Paikka: Kriittinen korkeakoulu, Albertinkatu 27, Helsinki.

Ilmoittautuminen viimeistään 14.9. Peruutuksen voi tehdä maksutta viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä. Jos peruutus tulee myöhemmin, peritään puolet kurssimaksusta. Jos kurssille jättää tulematta eikä sitä ole peruuttanut, peritään maksu kokonaan.

Kurssille otetaan ensisijaisesti osallistujia Laura Sippolan laulunkirjoittamisen kursseilta Kriittiseltä ja Taideyliopistosta. Myös muut kiinnostuneet voivat ilmoittautua jonottamaan kurssille. Jos kurssi ei täyty, jaetaan loput paikat 15.9. jonottajille ilmoittautumisjärjestyksessä.