Luova tieteellinen kirjoittaminen -jatkokurssi

Ilmoittautuminen viimeistään 21.2.2022!

7.3.─14.4.2022

Jatkokurssi tarjoaa mahdollisuuden työstää ja tarkentaa peruskurssilla aloitettua kurssitekstiä luovan tutkimuskirjoittamisen tyylillä. Kurssiin sisältyy alkutapaaminen verkossa (8.3. klo 16.30─18.00) ja kurssitekstien jatkotyöstäminen (vkot 10─12). Kurssiteksteistä vertaiskeskustellaan yhdessä (vkot 1315).

Virpi Yliraudanjoki

Opettajana KT, tietokirjailija ja kirjoittajakouluttaja Virpi Yliraudanjoki.

Ilmoittautuminen viimeistään 21.2.2022.

Peruutusehdot: Peruutukset maksutta viimeiseen ilmoittautumispäivään asti, ilmoittautumisajan jälkeen perimme 50 % osallistumismaksusta.

Paikka: ilmoitetaan myöhemmin

Oheislukemistona voi hyödyntää Lupa kirjoittaa – opas luovaan tieteelliseen kirjoittamiseen (Yliraudanjoki, 2016, BoD).