Etäkurssi säeromaanin kirjoittamisesta

3.-24.2.2024 Kurssi on täynnä. Voit ilmoittautua jonoon.

Etäyhteydellä käytävällä kurssilla perehdytään säeromaaniin kaunokirjallisuuden muotona. Etäkurssi säeromaanin kirjoittamisesta on tarkoitettu kirjoittajille, joita säeromaani kiinnostaa tai joiden säeromaanikäsikirjoitus on keskeneräinen ja kaipaa buustia. Kurssi on keskusteleva, innostava ja käytännönläheinen.

Kurssin vetäjänä toimii kirjailija ja kustannusalan monitoimija J.S. Meresmaa, jonka säeromaanitrilogian ensimmäinen osa Dodo (2020) sai Blogistanian Kuopus-palkinnon ja Topelius-ehdokkuuden. Trilogian jälkimmäiset osat Khimaira (2021) ja Kerberos (2022) ovat keränneet kiittäviä kritiikkejä ja ihastunutta lukijapalautetta.

Tervetuloa kirjoittamaan!

J.S. Meresmaa. Kuva: Minna Jerrman
J. S. Meresmaa (Kuva: Minna Jerrman)

Säeromaanikurssin ohjelma

la 3.2. klo 10-13 Säeromaani muotona
la 10.2. klo 10-13 Säeromaani äänenä
la 17.2. klo 10-13 Säeromaani tarinana
la 24.2. klo 10-13 Säeromaani lyriikkana

Kurssin tiedot:

Aika: 3.-24.2.2024, 4 lauantaita klo 10-13

Muoto: Etäkurssi, osallistumisohjeet lähetetään ilmoittautuneille.

Hinta: 140€

Ilmoittautuminen viimeistään 22.1.2024.

Peruutusehdot: Peruutukset maksutta viimeiseen ilmoittautumispäivään asti 22.1.2024, ilmoittautumisajan jälkeen perimme 50 % osallistumismaksusta. Peruutus tulee tehdä ennen kurssin alkamista, muutoin kurssista peritään täysi hinta.