Virtaa-Konserttisarja

3.9.2024 alkaen

Virtaa-Konserttisarja

Virtaa-konserttisarja jatkuu 3.9.2024 alkaen. Ilmoittautuminen avataan pian.

Ohjelma julkaistaan syksymmällä – Tervetuloa!

Virtaa-konserttisarjassa kuuntelemme sooloja ja kamarimusiikkia Minna Pölläsen, Irina Zahharenkovan ja vierailevien instrumentalistien ja laulajien esittäminä. Voit osallistua yksittäisiin konsertteihin.

Konserttisarjaan kuuluu myös Virtaa-Gallerian vaihtuvat taidenäyttelyt, joita voit tulla katsomaan Virtaa-Gallerian aukioloaikoina. Galleria aukeaa taas Virtaa-sarjan alkaessa 3.9. Aukioloajat ilmoitetaan alkusyksystä.

Tervetuloa konsertteihin ja näyttelyihin – Tarjolla teetä!

Yksittäisen konsertin hinta 20 euroa tai 10 euroa (alennushinta vähävaraisille eläkeläisille, työttömille ja opiskelijoille)).

Ilmoittaudu mukaan konserttisarjaan Opintokeskus Siviksen kotisivujen kautta: https://sivisverkko.ok-sivis.fi/#/koulutus/69438

Ilmoittautuminen tulee tehdä viimeistään 19.8.2024.

Peruutusehdot: Peruutukset maksutta viimeiseen ilmoittautumispäivään asti. Jos peruutus tehdään myöhemmin, perimme 50% kurssimaksusta. Peruutus tulee tehdä ennen kurssin alkamista, muutoin kurssista peritään täysi hinta.

Virtaa-Gallerian osoite:
Virtaa-Galleria