Kriittisen korkeakoulun koronakäytännöt

Osa opetuksesta toteutetaan lähiopetuksena ellei epidemiatilanne merkittävästi pahene. Monissa koulutuksissa etäosallistuminen on mahdollista. Muissakin koulutuksissa se pyritään poikkeuksellisissa tilanteissa mahdollistamaan. Kysy käytännöistä oman kurssisi osalta, jos asia ei selviä nettisivuilta!

Toteutamme lähiopetuksen riittävän väljissä sisätiloissa ajantasaisia suosituksia noudattaen.

Pyydämme osallistujia toimimaan seuraavasti:

• Otathan rokotteen, ellei sinulla ole erittäin painavaa terveydellistä syytä olla sitä ottamatta.
  • Ethän osallistu lähiopetukseen, jos sinulla on flunssaoireita.
  • Ethän osallistu lähiopetukseen, jos olet ollut selvässä altistumisriskitilanteessa.
  • Kunnioita turvavälejä opetuksen aikana ja myös saapuessa, lähtiessä ja tauoilla.
  • Huolehdi käsihygieniasta.
  • Yski tyylikkäästi kyynärtaipeeseen.

Kiitos kun teet koulutuksistamme ja tilaisuuksistamme omalta osaltasi kaikille turvallista ja lähestyttävää!