Aikuisuuden kasvu ja kehitys – Holistisen psykologian keskustelusalonki

Tiistaina 23.2. klo 18-21

Kansankielessä puhumme ihmisen henkisestä kasvusta tai kehityksestä. Käytämme myös sanoja psykologinen kasvu tai sisäinen kasvu. Uushenkisissä piireissä nämä ovat myös tärkeitä käsitteitä, mutta mihin ne psykologisesti viittaavat? Mitä näillä käsitteillä oikein tarkoitetaan? On kiehtovaa ajatella, että ihminen kykenee viisastumaan ja toimimaan eettisesti, mutta kuinka yleistä ja todennäköistä tällainen kehitys ja kasvu on aikuisuudessa? Tony Dunderfelt haastattelee Eevaa ja ohjaa myös webinaarin keskustelua.
Aika: Tiistaina 23.2. klo 18-21
Tapahtuma Facebookissa: https://fb.me/e/23cgd6sY0
Ilmainen tapahtuma. Ei ilmoittautumisia
Tervetuloa!

Ihminen kokonaisuutena – kaksi holistisen psykologian keskustelusalonkia

Maaliskuussa 2021 alkaa Kriittisellä korkeakoululla Holistisen psykologian täydennyskoulutusohjelma. Ennen koulutuksen alkua tarjoamme kaksi ilmaista webinaaria holistisen psykologian teemoista 16.2. ja 23.2.
Huippuasiantuntijoiden avulla syvennetään humanistista ja fenomenologista ihmiskäsitystä ja kehitetään psykologian tulevaisuutta!
Koulutukseen on erillinen haku 15.3. mennessä. Lisätietoja: tony@dialogia.fi.
Kuva: Max Saeling / Unsplash (rajattu)