Katsauksen tekstitehdas

Keskiviikkoisin 9.11. ja 7.12.2022 klo 10-16

Oletko kirjoittamassa jotain Katsaus-lehteen? Oletko kirjoittamassa jotain, josta voisi ehkä tulla jotakin Katsauksessa julkaistavaa? Hienoa!

Tervetuloa osallistumaan Katsauksen tekstitehtaaseen Kriittiselle korkeakoululle! Tekstitehtaassa pääset kirjoittamaan Kriittisen korkeakoulun kotoisassa salissa ja hyvässä seurassa.

Tekstitehtaan pilli soi kello 10 ja koneet sammutetaan klo 16. Klo 12-13 lounastetaan porukalla. Tekstitehtaan pääsalista voi tarpeen mukaan siirtyä reflektoimaan keittiöön.

Kriittinen korkeakoulu tarjoaa kahvit ja punaviinit. Lounas toteutetaan joko eväiden tai yhteisen kokkauksen muodossa.

Ilmoittaudu tekstitehtaaseen sähköpostitse (jaakko.vilja(ät)kriittinenkorkeakoulu.fi) viimeistään tehdasviikon maanantaina. Tekstitehdas avataan jos mukaan tulee vähintään kaksi kirjoittajaa. Mukanaolo ei edellytä sitoutumista Katsaukseen kirjoittamiseen tai muuhunkaan tavoitteeseen.

Katsauksen tulevat tekstitehdaspäivät

Keskiviikkona 9.11.2022 klo 10-16

Keskiviikkona 7.12.2022 klo 10-16

Kevään 2023 tekstitehtaista ilmoitetaan myöhemmin.

Lue Katsausta!

Lue Katsaus-lehden arkistoa!