Viimeinen toivomus – The Last Wish ennakkoesitys ja keskustelu

Lauantaina 14.10.2023 klo 14 alkaen

The Last Wish Viimeinen toivomus elokuva

Rax Rinnekankaan suomalais-espanjalaisen elokuvan Viimeinen toivomus – The Last Wish ennakkoesitys ja keskustelu lauantaina 14.10.2023 klo 14 alkaen.

Paikka: BioRex REDI, Kalasatama, Kauppakeskus Redin 3. kerroksen viihdemaailmassa, Hermannin rantatie 5, Helsinki

Rax Rinnekangas tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden katsoa ja keskustella uudesta elokuvastaan lauantaina 14.10.2023 klo 14 alkaen. Esitys on ainoa Suomessa tänä vuonna. Vastikään valmistunut ja ensi vuonna maailman ensi-iltansa saava elokuva sijoittuu espanjalaiseen luostariin ja kuvaa kirjallisuuden ja lukemisen merkitystä keskellä yleismaailmallista kriisiä. Dostojevskin Karamazovin veljekset -teos on elokuvassa merkittävässä osassa.

Elokuvan jälkeen elokuvaohjaaja Claes Olsson ja Rax Rinnekangas vetävät keskustelua.

Pääsylippu 15 €.

– Lipputulot menevät salivuokraan sekä taiteilija Viva Granlundin ja työryhmän Ars Longa -talon pihaan valmistaman seinätaideteoksen tuotantokustannusten kattamiseen.

Hanki lippusi ennakkoon 12.10. mennessä.

Maksu Ars Longa -talon taiteilijat ry:n tilille: FI49 5780 3820 1901 13

Viitenumero: 78 20241

– Maksutiedot toimivat pääsylippuna

– Lippuja on mahdollista saada ovelta, jos paikkoja riittä.

– Elokuvan ja keskustelun jälkeen mahdollisuus tutustua Viva Granlundin ja työryhmän taideteokseen teatterin läheisyydessä.

Tilaisuuden järjestävät Kriittisen korkeakoulun Filosofiklubi sekä Ars Longa -talon taiteilijat ry.