Virtaa galleriassa: Beethoven ja Chopin

Paikka:
Virtaa -galleria
Kirkkokatu 1, Helsinki

Yksittäisen illan hinta: 15 euroa, opiskelijat ja työttömät 10€. Maksetaan käteisellä tai Mobile paylla paikan päällä. Jos haluat maksaa laskulla, ota yhteyttä Kriittisen korkeakoulun toimistolle: info@kriittinenkorkeakoulu.fi

Virtaa-tilaisuuksiin liittyy useimmiten myös Minna Pölläsen alustus ja keskustelua musiikin filosofiasta, historiasta ja teoriasta. Keskustelijoina on usein muiden alojen, kuten fysiikan, kirjallisuuden, arkkitehtuurin ja kuvataiteen tuntijoita/tekijöitä.

Tervetuloa! Tarjolla teetä!

Virtaa galleriassa esillä oleva näyttely muotoutuu osittain konserttien musiikin mukaan. Taiteilijoita ovat mm. Ilmari Rautio, Pekka Hepoluhta, Johanna Aalto, Heli Heikkinen, Bridget Allaire, Juan Antonio Muro, Tapani Tamminen, Nils Hanson Meng.