Luopumisen luomisvoima

3.-4.2.2024

Peruuntunut: Kaupunkiretriitti 3.-4.2.2024

Vanhat viisausperinteet opettavat, että on viisasta kuolla pienesti usein. Tällä kaupunkiretriitillä käsitellään monipuolisesti tietoa kuolemasta viisausperinteiden näkökulmasta ja pääset työskentelemään henkilökohtaisen kuolemasuhteen kanssa.

Viikonloppukurssi sopii sinulle, joka tahdot sivistää itseäsi monipuolisesti ja kokemuksellisesti aiheesta ja haluat ystävystyä enemmän tuon vääjämättömän, mutta vältellyn aiheen kanssa. Osallistumista helpottaa, mikäli oma ihmiskuvasi ei ole esimerkiksi täysin materialistinen, sillä kurssilla pohditaan aihetta mm. henkisestä näkökulmasta. Avoin ja kiinnostunut mieli riittävät.

Retriitin ohjaaja Essi Aulanko on kirjoittanut lopputyön holistisen psykologian opintoihin aiheesta Mitä kuolema opettaa meille elämästä. Kirjoituksen lyhennelmän löydät tästä linkistä.

HUOM: Mikäli sinulla on hyvin akuutti mielenterveyden kriisi, sinulla on kliininen masennus tai olet juuri kokenut läheisen kuoleman, kurssi ei tarjoa tarvittavaa terapeuttista tukea.

Aika: 3.-4.2.2024, la klo 10.00-17.00 ja su klo 10.00-15.30

Paikka: Virtaa-Galleria, Kirkkokatu 1, Helsinki

Ilmoittautuminen viimeistään 21.1.2024.

Peruutusehdot: Peruutukset maksutta viimeiseen ilmoittautumispäivään asti, ilmoittautumisajan jälkeen perimme 50 % osallistumismaksusta.

Ohjaaja: Essi Aulanko on ollut jo pitkään kiinnostunut kuolema teemasta ja haaveilee, että jonakin päivänä olisi jälleen luonnollisempaa puhua siitä. Päivätyönään hän on ammattivalmentaja.

Holistisen psykologian opiskelusta Kriittisellä korkeakoululla voit lukea täältä: https://www.kriittinenkorkeakoulu.fi/kurssitarjonta/holistisen-psykologian-taydennyskoulutus/