Feminiinisen monet kasvot -fokusointiryhmä

27.8.-26.11.2023

Feminiinisen monet kasvot -fokusointiryhmä
Kuvan taustana käytetyn teoksen tekijä: Petra Streng

Ryhmässä tutkitaan feminiinistä ja siihen kytkeytyviä teemoja fokusoinnin käytännön avulla.

Fokusointi on kehollista merkityksenrakentumista tietoisuuteen tuova käytäntö, jonka on kehittänyt alunperin E.T. Gendlin. Lue enemmän fokusoinnista Fokusointi 1 -kurssin esittelystä täältä. Kurssi ei korvaa terapeuttista tukea.

Tarvittavaksi ennakkotiedoksi katsotaan jollekin Feminiinisen monet kasvot -kurssille, -festivaaliin tai Fokusointi -kurssille osallistuminen aiemmin. Voit myös osallistua tälle kurssille ja käydä samalla FMK-festivaalit, joista löydät lisää tietoa täältä.

Ryhmä kokoontuu syyslukukaudella kuun viimeisinä sunnuntaipäivinä: 27.8., 24.9., 29.10. ja 26.11. klo 10-16.

Paikka: Syyskuussa tapaamiset pidetään Kriittisen korkeakoulun tiloissa osoitteessa Albertinkatu 27, Helsinki. Lokakuusta alkaen tapaamiset pidetään Tekstin talolla osoitteessa Lintulahdenkatu 3, Helsinki. Tilat vaihtuvat Kriittisen korkeakoulun muuton vuoksi. Tarkemmin muutoksista ilmoitetaan kurssilaisille.

Vetäjänä toimii FT, sertifioitu fokusointiohjaaja Virpi Lehtinen.

Ilmoittautuminen viimeistään 7.8.2023. Tämän jälkeen voit kysyä kurssi paikkaa.

Peruutusehdot: Peruutuksen voi tehdä maksutta viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä. Jos peruutus tehdään myöhemmin, kurssista peritään 100e peruutusmaksu. Peruutus tulee tehdä ennen kurssin alkamista, muutoin kurssista peritään täysi hinta.